محفل انس با قرآن کریم یادبود پرستار فداکار خانم راضیه مروتی برگزار گردید.

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۴ کد : ۲۱۱۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۲۳
محفل انس با قرآن کریم یادبود پرستار فداکار خانم راضیه مروتی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی شهدای 17 شهریور و مدرس ساوه، محفل انس با قرآن کریم گرامیداشت پرستار فداکار خانم راضیه مروتی برگزار گردید. در این مراسم که روز سه‌شنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ و با حضور دکتر محمود کریمی سرپرست دانشکده در محل امام‌زاده شاهزاده حسین(ع) ساوه برگزار گردید، یاد و خاطره پرستار فداکار این دانشکده که پس از سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شد و با اهدای اعضای بدن خود به سه نفر از بیماران نیازمند جانی دوباره بخشید گرامی داشته شد.

در ابتدای این محفل نورانی که با حضور خانواده محترم این پرستار فداکار، تعدادی از پرسنل، پرستاران و خانواده‌های آنان برگزار گردید حجت الاسلام هادی ودود نماینده دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده علوم پزشکی ساوه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و توصیه به استفاده از فرصت‌های معنوی این ماه، یاد و خاطره پرستار فداکار راضیه مروتی را گرامی داشت و برای خانواده این پرستار عزیز آرزوی صبر و اجر نمود.
همچنین حجت الاسلام فاطمی که سخنران ویژه این مراسم بود در ضمن بیان حدیثی، شرط سربازی واقعی امام زمان(عج) را رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان و مراقبت از خود بیان نمود.
در این مراسم قاریان مطرح شهرستان و کشور از جمله حمیدرضا طبیبی قاری، حافظ قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه همچنین آقای غلامرضا اسکندری از قاریان ممتاز نیروهای مسلح کشور به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.
همچنین در این مراسم معنوی گروه تواشیح سید اسحاق و یکی از نونهالان خطابه خوان این شهرستان با اجرای برنامه همگان را به فیض رساندند.
گفتنی است در این مراسم علاوه بر سرپرست دانشکده، دکتر همت معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی، دکتر رضا نعمتی مدیر فرهنگی دانشجویی، دکتر رضایی رئیس مجتمع بیمارستانی شهید مدرس و شهدای هفده شهریور و تعدادی از سایر مدیران و مسئولان این دانشکده نیز حضور داشتند.

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس


نظر شما :